Een uniek congres specifiek gericht op de ontwikkelingen in het KCC!
De meeste gemeenten hebben een klantcontactcenter (KCC). Maar voldoet het KCC-concept nog nu klantcontact een nieuwe invulling krijgt? De 8e editie van het KCC Congres biedt, gelijk het thema, Perspectief op Klantcontact.
Een uniek congres specifiek gericht op de ontwikkelingen in het KCC!
De meeste gemeenten hebben een klantcontactcenter (KCC). Maar voldoet het KCC-concept nog nu klantcontact een nieuwe invulling krijgt? De 8e editie van het KCC Congres biedt, gelijk het thema, Perspectief op Klantcontact.
Het KCC Congres is na acht jaar uitgegroeid tot hét jaarcongres op het gebied van klantcontactcentra binnen de overheid, zoals ministeries, provincies, gemeenten en waterschappen en woningcorporaties. Er worden visies en ervaringen gedeeld, met als voornaamste doel aanknopingspunten te bieden voor een succesvolle inrichting van het KCC en daarmee een verbeterde dienstverlening.
Op deze dag wordt volop kennis, interactie en inspiratie geboden door middel van:
• Keynote-lezingen
• Praktijkcases
• Praktijkgerichte workshops
• Netwerken met vakgenoten
• Uitgebreide informatiemarkt met stands
Schrijf in op www.kcc-congres.nl