Vanaf 2015 zijn gemeenten dé ingang voor alle publieksdienstverlening.’ Dit doel werd enkele jaren geleden door het NUP (Nationaal uitvoeringsprogramma Dienstverlening en e-Overheid) gesteld.
Omschrijving
Het KCC Congres 2012 geeft een overzicht van de trends en ontwikkelingen op het gebied van Klant Contact Centra. Er worden visies en ervaringen gedeeld, met als voornaamste doel aanknopingspunten te bieden voor een succesvolle inrichting van het KCC en daarmee een verbeterde dienstverlening.
Datum en tijd
Vanaf 2015 zijn gemeenten dé ingang voor alle publieksdienstverlening.’ Dit doel werd enkele jaren geleden door het NUP (Nationaal uitvoeringsprogramma Dienstverlening en e-Overheid) gesteld.
Omschrijving
Het KCC Congres 2012 geeft een overzicht van de trends en ontwikkelingen op het gebied van Klant Contact Centra. Er worden visies en ervaringen gedeeld, met als voornaamste doel aanknopingspunten te bieden voor een succesvolle inrichting van het KCC en daarmee een verbeterde dienstverlening.
Datum en tijd
Donderdag 15 november 2012. De congrestijden zijn nog onder voorbehoud.
Locatie
Congrescentrum Triavium te Nijmegen.
Meer informatie
‘Vanaf 2015 zijn gemeenten dé ingang voor alle publieksdienstverlening.’ Dit doel werd enkele jaren geleden door het NUP (Nationaal uitvoeringsprogramma Dienstverlening en e-Overheid) gesteld. Anno 2012 zijn overheidsorganisaties halverwege de rit: er zijn al grote stappen voorwaarts gezet en we zien steeds meer succesvolle implementaties van het Klant Contact Centrum. Tegelijkertijd wordt er nog geworsteld met organisatievraagstukken, multichanneling, de aansluiting van verschillende kanalen, zaakgericht werken en efficiency.
Inschrijven op de site van het KCC congres