Is het leveren van business impact ook jouw missie? Leer en ervaar hoe je deze verbetert! Kom ook naar knvi-srvision23 op 18 en 19 april.
Jij als professional in IT (Service) Management vindt waarde(n) belangrijk. Daar sta jij voor. Het maken van duurzame business impact is altijd je doel. Maar door te weten wat de business impact is van de acties die je doet, kun je je business impact verbeteren en je diensten ook blijven leveren. Inzicht in user, customer en employee experience helpen je daarbij. Als je weet wat de daadwerkelijke impact is van je acties, kun je de slag maken naar een betere dienstverlening, een betere omgeving en zelfs een betere wereld.
Tijdens knvi-srvison23 op 18 en 19 april belicht de KNVI het thema waarde(n) vanuit verschillende perspectieven. Natuurlijk ontbreken de sessies rondom het meetbaar maken van je business value niet. Zo is er een sessie over het business value framework over het definiëren en toepassen van business value.
Maar er is ook veel aandacht voor de experience kant, met XLA praktijkvoorbeelden en prikkelende verhalen. Zoals de workshop en early bird sessie van Barclay Rae over practical service experience and sustainable value. En wat dacht je van het praktijkverhaal van Jumbo/Simac over de introductie van de XLA en het ophalen & analyseren van klantervaringsdata.
Kortom, mis deze editie niet! Leer en ervaar hoe je je business impact verbetert. Kom ook naar srvision23 over waarde in IT Service, Support en Operations op 18 en 19 april.
Schrijf je nu in en maak gebruik van de speciale kortingsactie!