Medewerker DIV

Wil jij verder bouwen aan een professionele informatievoorziening?

Gemeente Scherpenzeel is op zoek naar een 

 

MEDEWERKER DIV

32-36 uur per week

 

Wie zijn wij?

Wil jij verder bouwen aan een professionele informatievoorziening?

Gemeente Scherpenzeel is op zoek naar een 

 

MEDEWERKER DIV

32-36 uur per week

 

Wie zijn wij?

In Scherpenzeel wonen we met bijna tienduizend inwoners in een prettig groene omgeving. Het werkklimaat in onze gemeentelijke organisatie met 78 medewerkers is aangenaam. De werksfeer kenmerkt zich door betrokkenheid, openheid en resultaatgerichtheid met ruimte voor elkaars ideeën.  

 

Algemene tekst over afdeling en functie

De afdeling Bedrijfsvoering is de motor van onze organisatie. Zij zorgt ervoor dat de andere afdelingen kunnen bewegen. Onder Bedrijfsvoering vallen de onderdelen: ICT, documentaire informatievoorziening, gegevensbeheer, financiën, juridische kwaliteitszorg, inkoop, P&O, communicatie, veiligheid en bodetaken. In ons team DIV gaat een gewaardeerde collega met pensioen en wij zoeken een vervanger. Durf jij dat aan? Je werkt met name samen met twee andere ervaren collega’s.

 

Wat zijn je werkzaamheden?

Als medewerker documentaire informatievoorziening ga jij je bezighouden met het registreren, scannen en indexeren van ingekomen post. Het gaat dan om zowel fysieke als digitale documenten. Ook beheer je met je collega’s het dynamisch, semi-statisch en gedigitaliseerd archief. Daarnaast controleer je de registraties in het zaaksysteem op compleetheid en afdoening. Ook behandel je informatieverzoeken en ondersteun je de eindgebruikers bij het gebruik van het zaaksysteem.


Wat vragen wij van je?

      Minimaal 3 jaar ervaring in de registratie van post in een zaaksysteem (bij voorkeur Verseon)

      Minimaal een afgeronde opleiding SOD 1 of gelijksoortig

      Ervaring met en kennis van zaakgericht werken en het toepassen van zaaktypen

      Ervaring met digitale archivering

      MBO+ werk- en denkniveau

Je bent bereid om de handen uit de mouwen te steken voor diverse archief werkzaamheden en mee te denken om processen (digitaal) te verbeteren.

 

Over welke competenties moet je beschikken?

Klantgericht, verantwoordelijk, kwaliteitsgericht, nauwkeurigheid, analytisch vermogen.

 

Wat bieden wij?

Een veelzijdige functie met een afwisselend werkpakket in een collegiale en informele werksfeer. Het salaris voor deze boeiende functie is afhankelijk van je vaardigheden, opleiding en werkervaring.

 

De functie is gewaardeerd in salarisschaal 7 van de CAR-UWO. Bij een 36-urige werkweek betekent dit een bedrag van maximaal € 2.986,00 (peildatum januari 2018).

 

Bovenop je maandelijkse salaris beschik je over een Individueel Keuzebudget van 16,8%. Je beheert dit budget zelf en je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om dit (of een deel hiervan) te laten uitbetalen, er vakantie uren van te kopen, enzovoort.

Het betreft een tijdelijke aanstelling voor de periode van een jaar, met uitzicht op verlenging bij goed functioneren. 

 

Herken jij je in bovenstaand profiel?

Schriftelijk reageren kun je tot en met 15 juni aanstaande via het e-mailadres van de gemeente Scherpenzeel: werkenin@scherpenzeel.nl. Vermeld bij je reactie het vacaturenummer 2018-04. Let op! Wij verwachten dat je motivatie past op één A4 en je CV op maximaal twee pagina’s.

 

Heb je nog vragen?

Neem dan contact op met de heer Jan-Willem Berkhof, afdelingshoofd. Je kunt hem bereiken via telefoonnummer 033 – 277 23 24.

De gesprekken vinden plaats op 19 juni. We gaan uit van een aanstelling per 1 augustus 2018.

 

Een ontwikkelassessment kan onderdeel uitmaken van de procedure

 

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.