Veelgestelde vragen

Hoe kan ik zelf een redactionele bijdrage leveren?
Door u geschreven artikelen zijn welkom bij de redactie. Ze dienen uiteraard wel aan de redactionele eisen te voldoen. Een Od artikel is; prettig leesbaar, geen commerciële uiting, en gaat documentaire informatievoorziening waarbij een link wordt gelegd met de overheidspraktijk. U kunt uw bijdrage insturen naar de redactie (Od@publiekdenken.nl). Na ontvangst beslist de redactie over plaatsing.

Welke kosten zijn aan de digitale toegang verbonden?

Hoe kan ik zelf een redactionele bijdrage leveren?
Door u geschreven artikelen zijn welkom bij de redactie. Ze dienen uiteraard wel aan de redactionele eisen te voldoen. Een Od artikel is; prettig leesbaar, geen commerciële uiting, en gaat documentaire informatievoorziening waarbij een link wordt gelegd met de overheidspraktijk. U kunt uw bijdrage insturen naar de redactie (Od@publiekdenken.nl). Na ontvangst beslist de redactie over plaatsing.

Welke kosten zijn aan de digitale toegang verbonden?
Digitale toegang verkrijgt men bij afname van een abonnement op Od. Zie Abonneren.

Hoe geef ik een adreswijziging door?
Alle wijzigingen omtrent uw klantgegevens kunt u doorgeven aan Publiek Denken (085-4868541, Od@publiekdenken.nl)

 Hoe vindt ik de juiste informatie?
De informatie op de website is onderverdeeld in 5 thema’s; Klantcontact, Procesoptimalisatie, Samenwerking, Informatiemanagement en Organisatieontwikkeling. Per thema vindt u gearchiveerd de informatie per informatiesoort. Zo kunt u snel bij allerlei informatie van een thema. Voor de recente informatie verwijzen wij u graag naar de Home- en nieuwspagina. Daar verschijnen elke dag nieuwsberichten.